Kuningas Nalle kävi Matka 2010 -messuilla

Matka 2010 -messut
Itä-Hämeen kunnat olivat jälleen innolla mukana pohjoismaiden suurimmassa matkailutapahtumassa, Helsingin Matka 2010 -messuilla. Hartolan kuningaskunta oli jopa lähettänyt paikalle itsensä Nalle-kuninkaan väkeä viihdyttämään.

Heinola-Seuran ja Itä-Hämeen matkailuyhdistyksen järjestämällä messumatkalla sysmäläisen Järvisen Liikenteen kyydissä oli mukana kolmisenkymmentä retkeläistä Asko Alhon ja Kalevi Peltolan johdolla.
Matka 2010 -messut
Asikkalan, Hartolan, Padasjoen ja Sysmän messuosastolla Leena Laitinen pääsi kruunuaan ylväästi kantaneen Kuningas Nallen kainaloon.
Matka 2010 -messut
Heinolan osaston esittelijöinä tässä Marleena Wafin ja Ossi Arvela.
Matka 2010 -messut
Vuoden 2009 löylymestari Timo Kaukonen ja Ritva-Maija Kuuskoski esittelivät hyväntuulisina tulevaa Heinolan kesää.

Viini-Heilan isäntä Janne Pihamaa Heinolan Vuohkalliosta esitteli hurmaavia tilaviinejään.

Kuvat: Asko Alho